They say it's getting better - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu They say it's getting better - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

They say it's getting better

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

03 April 2008 | België, Gent

Ja. En dan ineens heb ik alweer genoeg te melden voor alweer een nieuwe update.

Afgelopen week waren mn laatste twee city trips.

Namelijk Antwerpen en Brussel.

Antwerpen. Daar is een urban outfitters. Ik denk dat dat mijn liefde voor die stad wel genoeg uitlegt.
(heerlijke stad, Antwerpen, en niet alleen door de toffe winkels ;P)
Helaas was het nogal motregenachtig weer... wat de sfeer nogal drukte... Maar alsnog, veel gezien, veel cultuur gesnoven, maar vooral, veel gelopen, hahaha.

Brussel, dat was helemaal tof. Stephanie had ons woensdag al bij haar uitgenodigd, om bij haar te slapen, zodat zij ons ook Brussel by night een beetje kon tonen.
Kom je dat huis binnen. Een zwembad. En niet zomaar eentje, nee, zo eentje met van die glazen deuren die helemaal open kunnen schuiven, en dat het dak dan ook meegaat. Zoiets waar je al je hele leven van droomt. Dat heeft zij. Stephanie, ik ben jaloers! Korte tour door het huis, en toen richting het centrum! Met de auto, dus we konden toen al sight-seeen.
Toen Delirium Bar, kiezen uit 2004 verschillende bieren. Daarna Floris Bar, kiezen uit duizenden sterke dranken.
Even Jeanneke pis gedag zeggen, en toen naar bedje toe!
En vandaag met de hele klas Brussel door. Toffe stad, en twee kinderwensen eindelijk uitgekomen.
Manneke Pis EN het Atomium! Jeej! =D

Ik heb genoten, van de hele week.
Morgen Nederland presenteren met de meiden, en ik mag het oa over Lowlands hebben.
Ik blijf maar genieten, ik kan het niet vaak genoeg zeggen!

(en dan komt Erik ook nog morgenavond, over genieten gesproken!!! =O =D)

ppsssssttt http://picasaweb.google.nl/annika.mell/StedenTrips

  • 04 April 2008 - 13:07

    Rebekka:

    Annika die t over Lowlands mag hebben...
    unbielievabul!

    Neem aan met het bezoek van Erik dat we in t weekend even geen blog hoeven te verwachten?? ;)

    kus

  • 08 April 2008 - 09:11

    Wendolien:

    Kinderwensen: hoezo, wij zijn de Bassie en Adriaan generatie? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 23221

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: