No love, no glory - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu No love, no glory - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

No love, no glory

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

24 April 2008 | België, Gent

Een heftige tijd sinds nu en mijn vorige update.

Mijn tijd hier is bijna afgelopen, en dat voel je.
En mijn oma kreeg een herseninfarct en ligt nu in een verpleegtehuis, en het gaat niet goed met haar.

Maar. Ik schrijf liever over de fijne dingen die ik afgelopen tijd tussen alle zorgen en nadenken en afscheid nemen heb meegemaakt.

Dus dan moet ik beginnen met het dagje Antwerpen.
Floor, Janneke, Merel & Renate hadden alle vier de trein naar Antwerpen genomen. Om even een dagje te komen shoppen.
En uiteraard wilde ik weer naar de Urban Outfitters <3 En verder waren eigenlijk de meeste winkels die je niet overal hebt veel te duur =')
Even een heerlijk dagje weer met zn allen zijn. Frietjes en wafels eten, slenteren en (window)shoppen.

De avond daarna ging ik uit. En er was cocktailavond. (cocktails voor 2 euro) Dus veel meer over die avond hoef ik niet te zeggen. Het was een mooie avond =')

De middag erna, de vrijdagmiddag dus, stond ik nietsvermoedend mijn fiets te repareren (rem heeft soms kuren, nu niet meer, jaja, dat kan ik)
KOMT MIJN LIEVE VRIENDJE DE POORT BINNEN! =D
Ik wist dat ie kwam, maar hij kwam wel heeeeel vroeg! jeeeej =D
Dus toen weer een heerlijk fijn weekend met Erik. Waarin we vooral lekker hebben genoten van het weer, waarin ik -alweer ja- ging shoppen, en waarin ik eindelijk naar het Museum voor de Schone Kunsten ging. Wat heel fijn was =)

Maandag besloot ik dat ik toch liever in Nederland bij mn oma was. Dus nam ik de trein naar Purmerend...
Heel raar om weer in Nederland te zijn, en heel raar om je oma zo in het ziekenhuis te zien.
Maar ik ben blij dat ik er was. Ik heb oma alle dagen gezien, en heb een goed gevoel bij de laatste keer dat ik dr zag.
Meer zal ik er niet over zeggen. Het was moeilijk, het is moeilijk, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ik ging ook nog naar de kapper, en heb kleine pannenkoekjes gegeten, 'net als vroeger' samen met mn mama, Bekka, Merel & Renate.
Oh. En ik knuffelde veel met Pedro natuurlijk <3

Woensdagavond, weer terug in Gent dus, ging ik gelukkig wel naar de chocolade bar. Dat is pas fijne afleiding.

En straks neem ik alweer de trein naar Antwerpen. Waar mijn mama dan ook is. En dan ga ik -alweer ja- shoppen.
Hoe ik aan al dat geld kom?! GEEN IDEE! XD

Aber naturlich hab ich auch viele fotos getrokken de laatste tijd:
Dagje Antwerpen: http://picasaweb.google.nl/annika.mell/StedenTrips
Erik in Gent: http://picasaweb.google.nl/annika.mell/ErikInGent
Losse foto's: http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Gent

  • 24 April 2008 - 12:06

    Erik:

    Hopelijk kan je nog lkkr genieten van je laatste daggies!!

    KUSKUSKUS

  • 24 April 2008 - 20:44

    Joeri:

    Ik vond het steeds fijn hoor om je verhalen te lezen...we gaan het nog missen ! Ben heel blij dat je het zo fijn hebt gehad.
    Nu vooral veel sterkte in deze moeilijke tijd en tot morgen.

    xxx
    Joeri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 23209

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: