And I wake up alone - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu And I wake up alone - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

And I wake up alone

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

31 Maart 2008 | België, Gent

Op veler verzoek. Een update uit Gent.

Het lijkt mij vrij duidelijk, mijn gebrek aan updates geeft het aan. Ik heb het druk. =)

Ik heb het druk met genieten.

Ik at mijn paasontbijt alleen. Maar mijn paasontbijt was een wafel met slagroom en caramelsaus. Dus dat was niet zo erg. Dat deel ik toch liever niet ;)

Ik had visite, van een bepaalde roodharige vriend van mij. En dat was super gezellig. Vooral veel bier gedronken, en muziek geluisterd. Maar vooral heel erg gezellig =)

Daarna was mijn eerste stedentrip. Ik heb namelijk een soort van vakantie. En in dit heerlijke Belgenland hebben scholieren en studenten twee weken lang paasvakantie. En ik dus ook. Maar het is niet geheel vakantie, want ik heb wel excursies met de hele klas samen. En aanstaande vrijdag hebben wij presentaties.
MAAR, die excursies zijn wel leuk =)
Vorige week woensdag was Brugge aan de beurt CHOCOLADE MUSEUM, rondwandeling met behulp van een kaart. Op de kaart stonden hints, waar wij witte kruizen moesten vinden. Zo vonden wij onze weg door deze prachtige (toeristische) stad (dorp?).
Afgelopen vrijdag een museum bezoek, de Belfort & het st baafs, in Gent. De wandeling 's avonds ging niet door, door gebrek aan zonlicht en overschot aan regen. Maar werd vervangen door chill een drankje doen en McDonalds eten =)

Donderdagavond was er een heus punkbandje in de Charlatan, dus daar moest ik natuurlijk heen =) En dat was tof. Lekker standaard punk, lekker standaard zangeresje in een veels te strakke broek. En fijn, een charlatan ZONDER vervelende mannen =') maar MET kriek bier <3

En zaterdag was het eindelijk zover. Het begin van het zussenweekend. De Bekka in Gent! =D
Shoppen, chocolade bar, hapjes eten, Johnny Depp als Cry Baby, Steve Carrel als de 40 year old virgin, Canei Rose, wakker worden, warme broodjes, gekookte eitjes, treinreis, ZOO gevuld met lieve dieren, BooZoo de giraf, baby aapjes, het smerigste eten ooit gegeten bij een Mexicaan, The Flock kijken weer thuis (kutfilm!;P), weer wakker worden, terug in slaap vallen =') en een uur later weer wakker worden, warme broodjes, gekookte eitjes, shoppen, chillen op de graslei met een lolly, shoppen, chocolade bar.
En een parkeerkaart vinden. Van de garage waar Tante Too (de auto van Bekka) ook staat, al drie dagen. En er dan in de garage achter komen dat er voor die 1,50 betaald moet worden (ipv de 10euro die we eigenlijk moesten betalen) whahahaha SCORE!!! Dat maakt het ook minder erg dat we OOK smoothies hadden in de chocolade bar (DANKU BEKKA!!! =D)
Toen even chill thuis scrubs kijken en tosti's eten.

En nu dan dus eindelijk deze update ;)

Morgen Antwerpen =) 8.05 de trein al hebben -_-
Woensdag al naar Brussel, daar slapen bij Stephanie, donderdag de trip door Brussel, en vrijdag de presentaties.
En vrijdagmiddag, oh ja, vrijdagmiddag. EIN-DE-LIJK.
Erikje weer hier. HMMMMM. Na VIER hele weken dus. ZOveel zin in =D

En het is geen update.
Als er geen foto's bij staan natuurlijk.

MAAR. beware. 'picture heavy' zoals dat gezegd wordt.
In het Vlaams: "amai, dat zijn me vree veel foto's die u getrokken hebt zeg"

Sven + Bekka op visite.
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Visiteingent
Punkers in de Charlatan.
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Uitingent
Stedentrips.
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/StedenTrips

  • 31 Maart 2008 - 20:14

    Joeri:

    Amai zene, ge steekt daar nogal wat uit...Altijd maar op de flierefluittoer, mooi woord hé :-)

    Nog heel veel plezier...
    xxx
    Joeri

  • 02 April 2008 - 08:34

    Rebekka:

    EINDELIJK WEER EEN UPDATE! ;)

    Heb je allang weer gesproken, maar toch nog even een reactie uit angst dat je anders weer een tijd niks post... :P

    Zussenweekend was de shit!
    Zussen4life!! ;)

    Kus

  • 02 April 2008 - 18:01

    Tim:

    Hee Annika! Het gaat nog steeds goed dus daar!! leuk leuk, hier gaat het nog steeds ook erg goed. Gister was er ouderavond, leuk al die verbaasde blikken van ouders;)
    Good luck nog even en tot snel.

    xxx Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 23221

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: