Voor Ik Vergeet - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Voor Ik Vergeet - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Voor Ik Vergeet

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

27 April 2008 | België, Gent

Nou. Daar zit ik dan.
Achter de computer. Kamer vol met tassen en koffers gevuld met al mijn troepjes. Nog wat eten in de koelkast, mn computer nog aangesloten.
Maar toch echt heel erg echt mijn laatste avond in Gent.
En dus was dit mijn laatste dag in Gent.
En wat voor een dag <3

Eerst opruimen en inpakken.

Toen richting de graslei. Waar de zon heerlijk scheen. En mijn vriendinnen ook heen kwamen.
Heerlijk heerlijk heerlijk genoten van het weer en Gent.

Rond 20 voor 7 (haha) gingen we richting het sovoarte huis, waar Marta al voor ons aan het koken was.
Bijna iedereen was er, en het was het perfecte afscheidsdiner.
Ontzettend gelachen, en ik ga iedereen toch wel een beetje missen geloof ik.

En meteen begint het buiten een beetje te onweren.

Afgelopen donderdag en vrijdag was mijn mama in Gent, en dat was fijnheid en gezelligheid, en heel veel chocolade ;)

Vrijdagavond had ik een feestje bij de Hollandse meiden thuis, waar ik heel erg van genoten heb, ondanks alles van afgelopen week. Ik sliep er, en na het ontbijt zaterdag ging ik richting kot om te beginnen met het grote inpakken en opruimen!

En hoe vandaag ging, nou, ik heb het hierboven al gezegd, en het is samen te vatten als de beste laatste dag die ik me had kunnen wensen.

Morgen komt mijn papa mij halen, en rol ik meteen een zware tijd in. Crematie oma.
Maar daarna heb ik meteen weer feest. Koninginnenacht en dag. Dus het blijft een leven vol tegenstrijdigheden, of ik nu in Gent zit of in Alkmaar.


Ik hou van Gent.
Ik hou van deze hele ervaring.
En ik ben intens gelukkig dat ik het heb mogen meemaken.

Ik ben gewoon intens gelukkig.


Mama in Gent:
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Visiteingent2
Feestje Holland House/Dutch Mansion (+ toegevoegd = verjaardag Anne/cocktail avond van vorige week)
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Uitingent
Laatste dagje Gentenaar:
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Gent

  • 29 April 2008 - 15:54

    Elly:

    bedankt voor het met je mee mogen kijken in het leven dat je in Gent hebt mogen meemaken
    groetjes

  • 02 Mei 2008 - 09:07

    Inès:

    Hey Annika,
    Vroeg me af hoe het met je gaat... Ben je het Hollandse leventje al weer wat gewoon? Hier gaat alles zijn gewone Gentse gangetje...

    Hoop je vlug terug te zien,
    Dikke kus,
    I
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 23209

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: