If you want me to stop looking - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu If you want me to stop looking - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

If you want me to stop looking

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

13 April 2008 | België, Gent

Stop looking so damn good.

Een nieuw weekend. Een nieuw verslag.

Mijn mooie dinnen waren er. <3
En dat was megamegamega fijn (vree wijs)

Vanuit school weer meteen naar het station, en voila, na lange tijd, weer knuffelen met Merel & Renate =D

Even spullen naar huis, en meteen naar de chocolade bar! Waar we zo genoten dat we niet eens 1 foto hebben gemaakt...
's avonds ovenfrietjes thuis en jenever en bier in de stad. En daar tussen in nog een complete mode show met jurkjes-van-Annika in mijn kamer
Zaterdag lekker rondwandelen en shoppen. Allemaal leuke spulletjes gekocht =)
Mijn aanwinsten: nieuw sjaaltje, nieuw hempje, nieuw fotolijstje, nieuw ondergoed, nieuwe oorbellen, en vast nog wel iets dat ik nu zo 1-2-3 vergeten ben ;)
Pizza als avond eten, en karaoke als toetje <3
Waarna wij ons begaven naar de Charlatan, waar een ONWIJS toffe dj allemaal bekende nummers mixte (beats met teksten door elkaar, en dan vloeiend en goed passend, HEEL erg tof, vond ik persoonlijk)
Zondag toch maar wel op tijd op... en richting de stad, weer iets van mn to do lijstje afstrepen: Het huis Alijn! Museum voor Volkskunde, oid. Gewoon tof zien hoe mensen vroeger leefden. Incl jaren 70 kamer <3
En toen was het zover. St Baafs in. 3 euro betalen. En eindelijk het lam Gods in t echie aanschouwen...
ZO, afknapper! Schilderij blijft super mooi en indrukwekkend, maar door de beschermenden glazen kooi eromheen is het dichstbij dat je erbij kan staan twee meter zo ongeveer... LAME.
Maar goed, blijft mooi schilderij, ook van ver weg ;)

http://picasaweb.google.com/annika.mell/Visiteingent2

Een geslaagd en fijn en heerlijk weekend. Even weer een herinnering dat het naar huis gaan niet alleen maar slecht is, ik heb extreem fijne vriendinnen in nl ;)

Maar het was wel zo. Dat ik soms moeite had met genieten van alles dit weekend. Want verdorie. Nog maar twee weken Gent. En twee weken zijn zo voorbij.
En ik wil hier verdorie nog helemaal niet weg... =(

  • 13 April 2008 - 22:27

    PaPaPeter:

    Hallo meissie!!
    Tja... Wat kan ik zeggen... Time waits for no one, 29 april komt er aan, en daar helpt niets meer aan... Maar wat hadden die maanden lang geduurd als het was tegengevallen!!!! En nu is het omgevlogen!!! Geniet nog van je laatste weken, nu kan het nog!!
    Je dinnen hebben je wel bezig gehouden, of jij Merel en Renate misschien wel, ziet er wel heel gezellig uit hoor!! Nooit geweten dat Renate het zo goed zou doen als spin...
    En Merel, zie ik dat goed, met bier in de hand???? Nee toch....

  • 14 April 2008 - 06:48

    Erik:

    Ziet er heel erg leuk uit! Dat museum is het idd helemaal voor jou:) Lekker blijven genieten nu het nog kan! kuskuskus

  • 14 April 2008 - 08:38

    Merel:

    Het was een super weekendje :) Wat een hoop schandalige foto's ;) En idd bier gedronken :O Ik had zelfs teveel gedronken toch annika en renate? haha! ;) Xx

  • 14 April 2008 - 20:48

    Renate:

    Jaaaa het was echt leuk!
    Inderdaad jammer dat je over twee weken al terug moet, als ik had geweten dat t zó leuk was, was ik zeker vaker gekomen :p

  • 17 April 2008 - 15:53

    Laura:

    Heyhey,
    Elke keer als ik lees, denk ik dat zo'n buitenlandse stage nog niet zo vervelend is... hahaha!
    Geniet de laatste 2 weekjes nog ff!!!!!

    xxx

  • 17 April 2008 - 17:52

    Elly:

    he meisie sterkte daar in het verre, dat is dan een nadeel dat je zo ver weg bent
    hou je taai.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 23209

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: