I see a red door and I want it painted black - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu I see a red door and I want it painted black - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

I see a red door and I want it painted black

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

25 April 2008 | België, Gent

Donderdag 24 september 2008.
R.I.P. oma Mell.

Ik ga maandag al naar huis. Want maandagavond is er condoleance, en dinsdag is er de crematie.

Dat dit een moeilijk weekend zou worden, als allerlaatste weekend in Gent, had ik wel verwacht. Maar dat het nu om een geheel andere reden is...

Nou ja. Dat is gewoon ronduit 'kut' te noemen. Natuurlijk.

Maar. Ik heb heel heel veel afleiding. Want de afscheidsfeestjes hier gaan door. En daar ga ik heen. Want ik ga dit afsluiten zoals dat hoort. Want ik denk dat mijn oma dat ook wel had gewild.

Dus ongetwijfeld, dit weekend nog, een foto gevulde update, van mijn allerlaatste dagen als Gentenaar, waar ik ondanks alles, toch nog een beetje van geniet. Want Gent is heerlijk, ook als je leven verder niet helemaal loopt zoals je het graag had willen zien...

  • 25 April 2008 - 19:53

    Sven:

    Das mooi klote.

    Gecondoleerd meid, en we moeten dan iets gezelligs doen als je terug bent. Ff de gedachte ergens anders op. Succes!!!

    Sven

  • 26 April 2008 - 12:27

    Laura:

    Gecondoleerd!

  • 27 April 2008 - 20:54

    Eef Cock:

    nou an,
    dat was het dan...
    we gaan je heel erg missen, want je was altijd wel erg gezellig :P
    Succes weer terug in nederland.
    We keep in touch!!

    Knuffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 23209

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: