You should be stronger than me - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu You should be stronger than me - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

You should be stronger than me

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

08 April 2008 | België, Gent

Erik was hier <3
en meer wil ik eigenlijk niet zeggen.
Want het was vier weken geleden dat wij elkaar zagen. En het was zo fijn.

Maar er was meer dan dat.

Want vrijdagochtend had ik eerst een sagenwandeling door Gent, en dat was leuk.
En toen aten we waterzooi op school met de hele klas, en dat was best te eten.
En toen moesten we heel lang wachten door de stomme leerkracht -_-
En toen hadden we presentaties.

Tijdens die presentaties mochten Anne en ik eerder weg. Want onze visite zou er al bijna zijn.
Dus wij racen, en jaaaaa, daar kwam hij aaaaannnn =D jeeej!

Vrijdagavond uit eten en t dreupelkot, en in slaap vallen op bed naast de vers ingeschonken coebergh =')
Zaterdag ochtend t kot een beetje kuisen, want Sjaak en Monique kwamen er aan!
Dat was gezellig! =)
Lekker rondwandelen in de stad, jenever drinken, uit eten, bier proeverij spelen.
Zondag bloemenmarkt, even opsplitsen: Sjaak en Monique kasteel, Annika en Erik rondvaartbootje. Toen kocht ik mijn nieuwe mooie medaillon <3
Pizza eten als lunch, en toen gingen Sjaak en Monique alweer weg.
Erik en ik keken that 70's show, Transformers, That 70's show en that 70's show =')
Het was een fijne zondag.

As always, ontbreken de foto's niet.
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Visiteingent

Maandag was minder fijn. Ik was nogal flink moe namelijk.
Dus even geen school.
Vandaag alleen de ochtend school, dat ging. Maar ik moet nu dus de Salamenco Statement lezen. En daar ben ik al de hele middag mee bezig.
En ik ben op de helft. -_-
LAME.
Gewoon, dat iedereen even weet dat ik hier niet magisch genezen ben van hyperventilatie ;)

Komend weekend: MEREL & RENATE!!!!!!!!!! =D

PS ik hoor vaak dat er posts moeten komen, dus ik heb blijkbaar trouwe lezers. maar, waarom krijg ik dan zo weinig comments?! Die functie is er niet voor niets mensen! ;P

  • 08 April 2008 - 19:34

    Rebekka:

    Klinkt alsof je een weekend vol fijnheid hebt gehad, en ik ben t woord niet eens tegengekomen!! ;)

    Kus

  • 08 April 2008 - 19:37

    Sjaak En Monique:

    Het was heerlijk relaxed om bij jou in Gent te zijn. Ook al was het misschien een kort bezoek toch een fijn weekendgevoel gehad! Tot gauw in onze/jouw mooie stad Alkmaar!

  • 08 April 2008 - 20:03

    PaPaPeter:

    Wel een geruststelling hoor, dat er ook een keer wat minder goed nieuws bij zit. Ik was al bang dat we je aan de Belgen kwijt zouden raken!!! Het zit natuurlijk een beetje in je bloed hè?
    KUS!!!!

  • 08 April 2008 - 20:03

    PS:

    Vergeet niet Renate vast te binden op het spinnenweb.......

  • 10 April 2008 - 18:34

    Joejoe:

    Geen schande hoor om je aan de Belgen over te geven :-)

    Maar, voor mij is het toch wel extra prettig dat je het zo leuk vindt in Belgenland. Ik ben er zeker van dat Renate , Merel en jij je optimaal zullen vermaken dit weekend

    O ja, ben je naar het roeien gaan zien in de Gentse jachthaven ? Strijd tussen universiteiten...

    xxx
    Joeri

  • 10 April 2008 - 19:20

    Merel:

    Ja we hebben er zin in! Eens even Belgenland uitchecken! Maar Joeri, jij komt toch zeker wel echte Belgische patat bakken?!?! :P
    Pannika, tot morgen! Xx

  • 11 April 2008 - 16:09

    Joejoe:

    Tsja Mereltje, dat zou echt het paradijs zijn he...:-) Ik bak ze nog wel eens in Pumerend hoor, speciaal voor jou !
    xxx
    Joeri

  • 14 April 2008 - 07:31

    Elly:

    ik ben echt een trouwe lezer alleen niet altijd meteen, ik vind het heel leuk dat ik mee kan genieten van jouw toffe stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 5913
Totaal aantal bezoekers 23216

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: