Time flies when you're having fun. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun.

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

19 Maart 2008 | België, Gent

Er is geen ontkomen aan.

Toen ik gisterochtend (gister voormiddag, zoals ze dat hier zeggen) aankwam op school, dacht ik dat ze er niet waren.
Ze waren er wel, aan het andere einde van het schoolplein.
Ik dacht dat ze me niet zagen.
Ze zagen me wel.
Ik dacht te kunnen ontkomen door mn tempo iets te versnellen.
Maar er is geen ontkomen aan.

Mijn leerlingen volgen mij zelfs al schreeuwend in de gangen van school 'juuuuuhuuuuufffff!!!! GOEDEMORGEN!!!'
Waarna ik mij toch echt moet omdraaien om ze te begroeten.
Waarna ik wordt bedolven met een tiental knuffels.

Mijn laatste week stage, en ik denk dat ik ze toch echt wel een beetje boel ga missen.

Plus. "als er meer leerkrachten zoals jij zouden zijn, dan zouden de kinderen een stuk gelukkiger zijn"
Ik ben een "goede leerkracht", "zo goed positief stimulerend".
Ik had stagebezoek gisteren. En ik stond gewoon te blozen van al haar complimenten :$

http://picasaweb.google.nl/annika.mell/StageInGent klein foto verslag van de afgelopen weken stage lopen.

En ja, ik maak gewoon heel veel foto's, van alles wat ik doe. Ik moet wel, anders vergeet ik het weer. Ik doe namelijk zoveel, dat mijn hersenen het niet kunnen bevatten, dus het moet wel. Enzo ;P

Uitgaanupdate: http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Uitingent
losse foto's update: http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Gent

Life is goooooooodddddddd =D
Oh, pardon, ik moet wel geintegreerd blijven natuurlijk.
Het leven is de max!!!! ;P

  • 19 Maart 2008 - 12:49

    Rebekka:

    Dat moeten toch wel echt de beste complimenten zijn Niek!!!

    Kus
    je trotse zus ;)

  • 19 Maart 2008 - 14:57

    Laura:

    Heeey jij!
    Ik ben zo blij vooor je dat alles nu zo lekker gaat op je stage...
    Je verhalen maken me jarloers en tegerlijkertijd terleurgesteld dat ik niet op buitenlandse stage ben geweest!
    Maar je foto's zijn gewoon echt super leuk om te zien!
    Geniet er nog ffies van!!!

    xxx
    Laura

  • 21 Maart 2008 - 06:15

    Elly:

    fijn dat je het zo'n leuke stage vindt. vind je het jammer dat je bijna naar huis toe gaat?????
    leuke foto's weer,
    groetjes

  • 30 Maart 2008 - 14:38

    Renate:

    Heeey waar blijven die updates! Ik heb echt zo'n zin om naar gent te komen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 23215

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: