I want you back for good. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu I want you back for good. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

I want you back for good.

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

09 Maart 2008 | België, Gent

Als het warmer of kouder is dan 12 graden, dan is het gewoon net niet fijn genoeg. jvmivj<3

Erik was dit weekend weer hier. En het is gewoon zo oneerlijk, dat de tijd zo ontzettend snel gaat als hij er is. Dat zou andersom moeten. De tijd zou altijd snel moeten gaan, totdat Erik er is, dan zou de tijd twee keer zo lang moeten duren. Zodat er extra veel tijd is om te genieten van elkaars aanwezigheid ^-^

Maar helaas, de tijd ging snel. Wat overigens niet wil zeggen dat ik niet heb genoten dit weekend. Een chill fijn uitrust en tegelijkertijd doe weekend, een perfect weekend, en weer precies wat ik nodig had.
Met enige vertraging kwam hij aan, en gingen wij chillen op mn kamer, koken, eten, en mn 'nederlandse dinnetjes van hier' kwamen wat drinken. Toen door naar het bierhuis en t dreupelkot (t zal eens niet), waarna we nog even gingen dansen in de Charlatan (fijne plek).
Zaterdag winkelen, en besluiten om toch maar niet uit eten & bios & kermis & feest van klasgenootjes te doen 's avonds. Want mijn maag is nog niet helemaal genezen, en Erik had heel erg last van zn oor.
Dus samen koken, samen filmpje kijken op mn kamer, en samen fijn foto's maken samen ^-^
Zondag bloemenmarkt & Design Museum & eten bij de pizza hut & de chocolade bar & de kermis. En broodje ei eten.
En dan met de bus naar het station.
En op het station Erik uitzwaaien.

En nu? Nu weer aan de stage voorbereiden. Nog twee weken juf spelen, en dan begint het leuke gedeelte van erasmus student zijn, excursies naar andere steden in het land!!! ;)
(note: stage is hier heer-lijk, hierboven is even sarcasme enzo natuurlijk.)
(voor als je het niet doorhad ;P)

PS http://picasaweb.google.nl/annika.mell/ErikInGent

• 10 Maart 2008 - 09:58

Monique De Jong (Pab:

He Annika. Leuk dat je nog even je foto's hebt geplaatst. Volgens mij heb je het aardig naar je zin, en is het ook niet zo'n gek idee geweest om dicht bij huis te blijven. Fijn dat je zo geniet daar.

• 15 Maart 2008 - 12:54

Joeri Geboes:

Hey Annika...Heb je al lekker gesmurft...Ik heb gehoord dat Gent smurfenstad was en dat je smurfbeeldjes kon beschilderen...Leuke stad toch he...

Groetjes en hou je goed,
    Joejoe