Before you turn around - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Before you turn around - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Before you turn around

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

03 Maart 2008 | België, Gent

Nog maar acht weken.

Ja. Zo voelt het ja. NOG MAAR.
Ik ben nog niet eens op de helft en ik heb nu al het gevoel alsof ik alweer bijna naar huis moet. En ik moet eerlijk zeggen, ik heb af en toe best heimwee naar Nederland.

Zoals toen ik gistermiddag even uit mijn raam hing. En het grasveld in mijn tuin eens goed bekeek. En toen ineens aan mijn lieve kleine poppedop knijnepijntje Pedro moest denken. Hoe fijn hij mijn tuin hier zou vinden. En hoe fijn ik het zou vinden om weer eens samen met hem in het gras te liggen
En toen ineens dacht ik aan Alkmaar, en mijn kamer daar, en hoe fijn dat toch ook is, mijn thuis.
En hoe ik gewoon zin heb om met Merel weer eens naar de Heeren te gaan, en om met Bekka weer eens naar een feest te gaan, en om met Renate een concertje te pakken. Eten bij papa. Kolonisten van Katan met mama&Joeri. Samen zijn met Erik...
Alles van thuis was zomaar even in mn gedachten. En toen zomaar ineens miste ik het allemaal heel erg.

Maar toen ik me bedacht, dat als ik dat allemaal eindelijk weer om me heen zou hebben, dat ik dan hier nooit meer zou zijn.
In deze fijne kamer, in dit prachtige begijnhof, in deze heerlijke stad.

Toen kreeg ik stiekem nu al heimwee naar hier.
Omdat het hier gewoon zo ontzettend fijn is <3

  • 03 Maart 2008 - 18:41

    Buur En Buur:

    En wij dan? Onze gezellige avondjes in huis (voornamelijk met eten)

    Groet uit kaasstad Alkmaar

  • 03 Maart 2008 - 18:46

    Nika:

    Jongens, jullie horen toch gewoon bij thuis!?! =)
    (alles goed met Poep en mn planten?! ;P)

  • 03 Maart 2008 - 21:58

    Joeri:

    Kolonisten van Katan...bijna was het niet meer mogelijk...Max is langsgeweest en we hebben het gespeeld, maar hij besloot om zijn glas cola over het hele bord om te gooien :-), we waren net 10 minuten ver...Maar we zijn gewoon een nieuw spelletje begonnen hoor...En wie had er alweer gewonnen...:-( Ik dus niet, maar wel Je zusje Rebekka..Joehoe...

    Tot de volgende keer,
    xxx

  • 04 Maart 2008 - 08:06

    Florian:

    Ooohw, okay :) Leuk dat je vorige week ff in Alkmaar was. Jammer dat je leeg huis aantrof. Met Poep is alles goed en de plantjes heeft buur op zijn kamer staan om ze goed te verzorgen. Overal wordt aan gedacht. We spreken je weer!
    Groet

  • 04 Maart 2008 - 08:13

    Rebekka:

    Eindelijk het bericht waar ik vanaf het begin op heb zitten wachten!
    Mail me even welke weekenden je nog geen visite hebt, dan kijk ik hoe vaak ik nog kan komen. Denk dat jij t op t moment drukker heb dan ik ;)
    Gaan we gewoon daar feesten! Heb nog wel een leuke antwerpen-connectie die ik kan mailen, weet je nog! :D

    Enne Joeri, het allerbelangrijkste was dat Max verloren heeft!

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 23216

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: