Goddamn right it's a beautiful day. UHUH. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Goddamn right it's a beautiful day. UHUH. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Goddamn right it's a beautiful day. UHUH.

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

06 Maart 2008 | België, Gent

LANG LEVE MIJN GROTE ZUS!
Hieperdepieperdepiep HOERAAAAAAA.
Gefeliciteerd zus, hopelijk kom je snel naar hier om het te vieren =)

In Nederland is het dus feest.
In Belgie is er iemand ziek. *joechei*
Mag jij driemaal raden wie er ontzettend veel last van dr buik/maag heeft en wie dus gisteren en vandaag niet naar dr stage kon... nou, weet je het al?!
Godverdegodver.
Het helpt de heimwee niet kan ik wel zeggen, maar gelukkig komt Erikje morgen naar mij toe =)
En ik ben vandaag wel in staat tot huiswerk maken, dus het gaat al beter dan gisteren. Duim voor me en ik kan morgen weer naar stage =)

Er is hier vier weken lang kermis. Ik hou van Gent. (aangezien deze kermis niet alleen vier weken lang duurt, maar tevens WEL leuk is)
Wat zeg je? Je zou wel nog meer foto's willen zien van deze kermis? en ook van mn stage?! Misschien ook wel van mijn 'huis'dier hier?! But offcourse!
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Gent ;)

  • 06 Maart 2008 - 12:10

    PaPaPeter:

    Beterschap vanuit Amsterdam!!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zus!!!
    Kus,
    PPP

  • 06 Maart 2008 - 12:23

    Monique:

    Lieve Annika,
    Van harte beterschap! Geniet weer van het weekend met Erik en natuurlijk gelijk even de felicitaties voor Rebecca.
    gr. Monique

  • 06 Maart 2008 - 13:01

    Laura:

    Beterschap....
    En Rebecca gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Laura

  • 06 Maart 2008 - 13:19

    Rebekka:

    Er is er 1 jarig, hoera! Hoera!! Dat kan je wel zien dat ben ik!!! :D

    Heel veel beterschap! Laat je lekker vertroetelen door Erik van t weekend!
    Wat moeten die belgische kids nou toch zonder juf Annika...
    ;)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 23216

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: