Pas Si Simple - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Pas Si Simple - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Pas Si Simple

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

22 Februari 2008 | België, Gent

http://picasaweb.google.nl/annika.mell/StageInGent/photo#5169834157225376882

En meer hoef ik denk ik niet te zeggen over mijn eerste week stage ;)

Het onderwijs is hier inderdaad anders, maar niet zo heel anders dat de cultuurschok te groot voor me was. (en inderdaad, tot nu toe lijkt het beter hier)
Makkelijk gezegd, het is hier schoolser, klassikale lessen, en ik moet zeggen dat ik toch steeds meer voorstander daarvoor ben. (zeker op deze school, waar dus wel een zonneklas is, voor kinderen die extra hulp nodig hebben zo af en toe, en een RTer die in de klas komt helpen bij wiskunde sommen, en er een speciale lessen zijn voor hoogbegaafde kinderen)

De Vlaamse kinderen hechten zich onwijs aan hun Juf of Meester. En dus ook nu al aan mij.
Wat resulteert in 100 knuffels per dag, wat begint vanaf het moment dat je het schoolplein op komt rijden =)
Amai tis hier plezant zene.

Verder is vandaag mijn lieve vriendje jarig <3 Dus wel allemaal even netjes feliciteren he?! ^-^

  • 22 Februari 2008 - 16:40

    Rebekka:

    Wie hecht zich niet snel aan jou? ;)

    Gefeliciteerd met je vriendje, heb hem vanmiddag al braaf een krabbel gestuurd!
    Tip voor jou om m vandaag niet te veel te missen: koop de grootste taart die ze in t Belgenland hebben en eet m helemaal alleen op! Verjaardag = taart....

  • 22 Februari 2008 - 16:41

    Rebekka:

    PS: Die tekening kan ik niet helemaal goed lezen, maar is echt te schattig!

  • 22 Februari 2008 - 16:51

    Elly:

    het is plezant te lezen dat mijn nichtje zo'n leuke stage heeft.

    gefeliciteerd met je vriendje en geniet van die verjaardagstaart

  • 23 Februari 2008 - 16:18

    Floor:

    Nog gefeliciteerd met Erikje! (En Erik, jij ook btw :P)
    Misschien stuur ik mijn kinderen wel in België op school ;). Gebeurt al veel hoorde ik laatst.
    Zo, nu nog even foto's kijken.
    Geniet van je stage!!

    Kus,
    Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 23224

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: