Let's dance to Joy Division - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Let's dance to Joy Division - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Let's dance to Joy Division

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

18 Februari 2008 | België, Gent

Het lijkt wel alsof ik alleen maar leuke dingen doe als ik mijn Weblog er even op na lees...
EN DAT IS OOK ZO! Mwuhahaha! =D

Afgelopen weekend had ik alweer visite =)
Niemand minder dan mijn bloedeigen mama en haar vriendje.
Dat was erg gezellig, en ik heb 1 van de 2 keer kolonisten uiteraard gewonnen. (Joeri niet een, gnagna)
Ik heb eindelijk Gentse Stoverij geproefd, Joeri heeft me verteld waar je de beste bon bons kan halen, en we hebben ontdekt waar je vrij goedkoop snoepgoed kan halen.
Een geslaagde zaterdag kun je dus wel zeggen! =)
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Visiteingent
(en ik ben al een goede gids volgens Joeri! Joechei! hihi)

Gister mee gegaan naar de verjaardag van Marloes, mijn lieve nichtje. Dat was fijn, even allemaal bekende gezichten, en taart, uiteraard ook erg fijn ;)

De terugreis liep niet zoals verwacht... Vertragingen in de trein... maar daardoor wel met mensen gezellig gekletst in de trein.
En eindelijk in Gent in een tram gestapt die compleet omreed... aargh. ipv 15 heb ik er dus 45 minuten over gedaan... omfg. haha. Maar wel weer meer van de stad gezien =P

Eigenlijk zou vandaag mijn stage periode beginnen! Maar ze hadden nog geen school voor me...
MAAR NU WEL! =D www.klim.be ga ik vijf weken de juf uit lopen hangen, ik hoor nog wanneer en waar en hoe laat ik word verwacht, maar dat zal morgen ochtend wel zijn hoop ik! Spanning en sensatie alom =D

Nu had ik gepland om vandaag eens een goed begin te maken aan mijn schoolopdrachten, maar ik ben nogal flink verkouden geworden... pff...
Dus heb ik eerst maar eens twee foto sites geupdate ^-^
'losse foto's zijn hier te vinden:
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Gent
'nieuwe uitgaansfoto's zijn hier te vinden:
http://picasaweb.google.nl/annika.mell/Uitingent
Van een hels vreselijke uitgaansavond in zogenaamd een ontzettend hippe club. Maar echt. vre-se-lijk. Alleen maar wachten wachten wachten, en dan teveel mensen in een zaal en dan geen airco aan. Dat is de samenvatting, en volgens mij zegt het meer dan genoeg ;)

Duim voor me deze week op stage (het gaat in totaal vijf weken duren!)
En komend weekend alweer visite! Mijn lieve papsie komt langs! =D

  • 18 Februari 2008 - 13:28

    Rebekka:

    Ziet er allemaal weer erg gezellig uit!
    Wanneer krijgen we de berichten dat je jezelf in slaap huilt omdat je ons zo ontzettend mist?? ;)

    Kus!

  • 18 Februari 2008 - 21:10

    Joeri:

    Grrrrrr...Wacht maar, ik droog je de volgende keer wel af :-)

    Groetjes en kusje

  • 19 Februari 2008 - 12:40

    Sven:

    Ik ben elke keer weer trots dat ik je titels herken.

  • 19 Februari 2008 - 13:00

    Evelien:

    Heey, klinkt goed allemaal zeg, zeker ook dat iedereen je lekker komt opzoeken! Enne als k weer terug ben, ga je dan ook de gids uithangen voor ons, een dagje Gent ofzo??? :D ;)

    groetjes van mij ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 23224

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: