Geluk is eten aan de waterkant. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Geluk is eten aan de waterkant. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Geluk is eten aan de waterkant.

Door: NikaPika

Blijf op de hoogte en volg Annika

11 Februari 2008 | België, Gent

Eigenlijk zijn er geen woorden voor, maar toch ga ik het proberen ;P


Wat een boel fijnheid.
Je zou het wellicht. Als je het aan zou durven. Best wel eens.
Het fijnste weekend ooit. Kunnen noemen.

Mijn Erikje was even in Belgenland.
En wij zijn nou eenmaal een klef stel. En wij vinden dat fijn. Dus ik heb een weekend vol kusjes, knuffels, fijnheid, en rondwandelen in de fijnste stad die ik ken meegemaakt.
Beelden zeggen meer dan woorden, en er zijn foto's genoeg. Maar toch hoort er bij een verslag van zo'n fijn weekend ook wel wat woorden natuurlijk.
(Niet op chronologisch volgorde)

Kasteel, blauwe lucht, jenever, bier, Vlasmarkt, bioscoop (Juno), shoppen, Grachten, Middeleeuwse stad, vrijdagmarkt, korenmarkt, wegneempizza, wegneemcalzone, st baafsplein, fijnheid, massage, Kinky star incl live bandje, Charlatan, wandelen, mc Donalds, frietkot, pasta, Fred, kusjes, kusjes, kusjes, perzikjes, Bridget Jones Marathon, milk break, Coebergh, jij van mij, ik van jou, fijnheidfijnheidfijnheid, St Baafs Kathedraal, Lams God, St Niklaas Kerk, Graslei, Zon op je bol, koude billen, uitslapen, bed hangen, douchen, lopen, Gladiator, broodjes smeren, fijnheidfijnheidfijnheid, kusjeskusjeskusjes <3

http://picasaweb.google.nl/annika.mell/ErikInGent

zwijmel Annika>

(wat?! ik ben gewoon nog steeds heel erg ontzettend verliefd, dat moet toch kunnen?! ;P)

  • 12 Februari 2008 - 10:01

    Erik:

    Kan eigenlijk niets meer toevoegen:) Top weekend

    Heel fijn met jou!

    Kus

  • 12 Februari 2008 - 11:20

    Linda:

    Ha! Klinkt goed! Toch handig als je neit zover van huis bent :) Hahah en je comments bij je foto;s ;)
    Ik kom waarschijnlijk volgend jaar in alkmaar wonen :D
    Kus!

  • 13 Februari 2008 - 13:31

    Elize:

    wat een leuke fotos zeer gemist excollegatje!

    kusjes

  • 16 Februari 2008 - 16:49

    Laura:

    Heeey!
    Leuke foto's!
    Geniet nog ffies!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 23223

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: