The truth, the whole truth... - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu The truth, the whole truth... - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

The truth, the whole truth...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annika

07 Februari 2008 | België, Gent

And nothing but the truth.

Ik werd gemaild door mijn beste dinnetje. Met de opmerking 'en nu wil ik wel eens de waarheid, want al dat gebrabbel op je website wat ook geschikt is voor familie snap ik nou wel' (iets in die trant.
Dus. Nu ook voor familie. De waarheid. ;)

Dinsdag was ik uit, zoals ik al zei, dat kan hier heel goed op dinsdag.

Eerst even '40 dagen zonder seks' kijken bij de Hollandse meisjes. Toen Stephanie ophalen bij de bushalte, en op weg naar een of ander kot waar een feestje bezig was.
Daar aangekomen, pokerende jongens, heel fijn. (hint to sarcasm) ;P
Maar we hadden rose en rode wijn mee, dus alles was goed.
Na anderhalf uur oid richting de Overpoort (de straat met alle discotheken en kroegen voor de studenten)
En daar dansen,dansen,dansen,dansen.
En ik dronk echt Belgisch Bier. En daarna echt Belgische wodka shots. En na die echt Belgische Rode Wijn was dat misschien niet zo heel erg slim.
Want de waarheid komt boven water, ik was nogal Belgisch dronken.
"Zijde ge zat?!"
*knikken*
"Welkom in Belgie!"

http://picasaweb.google.com/annika.mell/Uitingent

PS! Wil je me nu een brief/kaart/pamflet tegen alcohol misbruik sturen, dan wil ik graag even benadrukken dat mijn adres Lange Violettestraat 261C(!!) is, en dus niet 261A zoals ik eerst door had gekregen. 261A wordt niet gebruikt, dus de post daar ontvang ik niet, toevallig stak het kaartje van mn mama (dankjewel mama!) uit de brievenbus, maar ik weet niet of ik altijd zo veel geluk ga hebben...

  • 07 Februari 2008 - 15:09

    PaPaPeter:

    Foei! Je weet toch dat je vader een hekel aan alcoholgebruik heeft!! Dat ik nu zoiets moet lezen over m'n jongste dochter...... M'n hart breekt!
    Niet meer doen hoor!!
    Kus!

  • 08 Februari 2008 - 16:52

    Elly:

    meisje toch een goed kind dat naar haar vader aard.
    groetjes je tante

  • 11 Februari 2008 - 18:51

    Niels:

    Typisch voorbeeld dat onze zuiderburen achter lopen. Hier is pokeren allang alweer passé. Daar doen ze het nog. Zelfde met Jumpstylen :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 23220

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: