Wavin' bye to the train or the bus. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Wavin' bye to the train or the bus. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Wavin' bye to the train or the bus.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annika

05 Februari 2008 | België, Gent

INTERNET OP MN KAMER!
Dus eindelijk kan ik jullie mijn schone Vlaamse stad eens gaan tonen zeg, amai.
http://picasaweb.google.com/annika.mell/Gent
ik, mn kamer, een aantal klasgenootjes, maar vooral heel veel Gent =)

Mijn weekend was eerlijk gezegd nogal een beetje boel saai. Ik heb alleen door de stad gelopen, ik heb alleen op mn kamer gechilld, en ik ben alleen naar de bios geweest. Ik was niet helemaal lekker, dus uitgaan zat er even niet in.

Maar net hier een filmpje gekeken met klasgenootjes (hey, dat is huiswerk! hihi) en vanavond zitten bij wat vlaamse mensen, en misschien nog even de stad in =)

Voor de mensen die het nog niet wisten, Gent is geweldig qua uitgaan, vooral op dinsdag, woensdag en donderdag. De studenten zijn allemaal thuis in het weekend. Rare mensen. En iedereen die hier langs komt gaat met me mee naar t Dreupelkot. De lokale jenever bar. Meer dan 100 soorten eigen gebrouwde jenever. En het is heerlijk. ;)

Snel meer, en wees online, ik zal het vanaf nu ook vaker zijn!!!

  • 05 Februari 2008 - 17:52

    Merel:

    Foto's zien er GOED uit! Als ik naar Gent kom, gaan we rechtstreeks door naar dat snoepwinkeltje ;) Xx

  • 05 Februari 2008 - 19:38

    Linda:

    Het ziet er goed uit!! Hmm, jammer dat ik niet even langs kan komen!
    Kus

  • 05 Februari 2008 - 19:39

    Renate:

    Heeeeeey! Wow dat ziet er mooi uit, ik kan niet wachten om langs te komen. Alleen dinsdag, woensdag en donderdag gaat niet lukken. Maar in t weekend kun je wel wat gezelschap gebruiken merk ik. Mooi! :p xx

  • 05 Februari 2008 - 21:10

    PaPaPeter:

    Hallo meissie!!
    Leuke serie foto's hoor! Ik merk al dat ik ook nog lang niet alles gezien heb! Je gaat het nog druk krijgen!!!! Wel lekker dat je internet hebt, ik heb nog een leuke foto van Amy Winehouse in Brabant...
    Kus!!
    PaPaPeter

  • 05 Februari 2008 - 22:23

    Jaap:

    Holy shit, leuk dat je leeft en alles, maar wat een verschrikkelijke foto ;)

  • 06 Februari 2008 - 14:00

    Erik En Ruud:

    Heej lief,

    Leuk dat je foto's online hebt gezet! alleen wie is die jongen op foto 21... die naast je zit?!?!? :P Tot vrijdag/zaterdag!!

    Kuskuskus van Erik en groetjes van Ruud:P

  • 06 Februari 2008 - 15:22

    Evelien:

    Heey Annika,

    Klinkt ook bij jou erg gezellig. Zeker die dagen door de week :D. Enne de mensen die niet naar t buitenland zijn gegaan, zijn idd gek! ;)
    kusjes

  • 06 Februari 2008 - 16:21

    Anne:

    heej hollander ;)
    waar blijven de foto's van onze wide belgische avond :p
    ik vond het erg gezellig hoop jij ook!!
    donderdag weer?
    kus anne

  • 06 Februari 2008 - 16:57

    Monique:

    Hoi Annika,

    Leuk hoor de fotosessie. En komend weekend hoef je je niet te vervelen, want er komt toch een leuke jongen langs!
    Als je interessante schoolzaken hebt te melden dan hoor ik dat natuurlijk graag.
    De groeten van mij en Sjaak. Ik bel binnenkort weer eens gezellig!

  • 06 Februari 2008 - 17:20

    Lisette:

    yeah leuke site! maare nu ga ik es f zoeken waar jij die fotos hebt verstopt dan :P amai maat tot morgenavond denk ik. vanavond is geen succes je had mijn hoofd eens moeten zien vanmorgen! :o

  • 06 Februari 2008 - 18:23

    Sophie (luchtballon):

    hou je taai he pop!

  • 06 Februari 2008 - 22:03

    Carla&Gawin:

    Foto's zien er goed uit! Van Dais hoorde we al dat Gent een mooie stad is: ze was er deze week een dagje voor haar werk. :-)
    Veel plezier, lieve Annika!

    x

  • 09 Februari 2008 - 22:54

    Oma:

    Leuk dat je het goed naar je zin hebt

    Vele groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 23222

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: