Amai zene, da's me toch plezant hier. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu Amai zene, da's me toch plezant hier. - Reisverslag uit Gent, België van Annika Mell - WaarBenJij.nu

Amai zene, da's me toch plezant hier.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annika

30 Januari 2008 | België, Gent

Ik ben aan het inburgeren.
En dat gaat best aardig.

De eerste avond was heel raar, de eerste dag was heel erg leuk. M'n klas is gezellig, een heleboel nationaliteiten door elkaar. Incl een aantal Nederlandse meisjes.
Ik hoef nu nog niet alle lessen te volgen, aangezien de helft lessen Nederlands zijn. De vervangende opdracht is films vergelijken, je snapt, ik hou nu al van deze school...

Dus kan ik lekker wennen aan mijn nieuwe kamer, aan mn nieuwe omgeving, en aan mn nieuwe fiets!
Gister gehuurd, en papa en zus, weet je nog dat doodshoofdje op mn kaart van Gent? Die berg moet ik dus elke dag op en neer... ieh. Dus ik ga even een goede omzeg zoeken. Veel te steil voor mijn doen ;) (en dan heb ik naar beneden gaan nog niet eens geprobeerd!! hihi)

Verder krijg ik een introductie op het leven in Vlaanderen, gisteren met de bus, trein en tram moeten reizen.

Het is allemaal heel fijn, en tegelijkertijd heel bizar. Ik ben er nu echt. En ik blijf hier nu drie maanden.

Ik heb zelfs een Belgisch nummer... Dus allen die mij willen bellen; doe het hier: 0032 4 88346325
En hopelijk deze week internet op mn kamer, en dan zal ik ook af en toe op skype te vinden zijn =)
Nog meer basis info, mijn adres is:
Lange Violettestraat 261C
9000 Gent
Belgie

voila =)

  • 30 Januari 2008 - 15:39

    Rebekka:

    Over het doodshoofdje?! Jij bikkel!
    Aan de andere kant hebben we t ook bij pa in de auto overleefd, dus dan moet jij t zeker kunnen ;) (sorry pap.. ;))

    Goed om te horen dat je t zo fijn hebt daar!

    Dikke kus voor jou!

  • 30 Januari 2008 - 17:35

    Elly:

    hoi annika, ik hoop dat je het daar heel erg naar je zin hebt en natuurlijk ook houdt. heel veel groetjes

  • 30 Januari 2008 - 22:15

    Ons:

    We hebben je gemist tijdens de sneak :(

  • 30 Januari 2008 - 22:37

    PaPaPeter:

    Ben blij dat je 't voorlopig in ieder geval naar je zin hebt! En dan die films... Wat een zware opdracht!! Je hebt al zo'n hekel aan films....
    Komend weekend Gent's carnaval? Heb je al een nonnengewaadje? Heel veel plezier en tot later weer!!!!
    Kus,
    PPP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annika

Ik woon drie maanden in Gent, Belgie. Om daar een erasmus programma te volgen. Dus samen met andere internationale studenten lessen volgen en stage lopen.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 23214

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 30 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: